بسم الله الرحمن الرحيم
Ya Allah,Ya Tuhan kami,
panjangkanlah umur kami,sihatkanlah tubuh badan kami,
terangkanlah hati kami, tetapkanlah kami dalam keimanan,
perelokkanlah akhlak kami,hampirkan diri kami kepada kebaikan,
murahkan rezeki kami,dan jauhkan diri kami daripada kejahatan,
tunaikanlah hajat kami,mengenai urusan agama dunia & akhirat..
Ya Allah,wahai Tuhan kami,
bebaskan diri kami,ibu bapa kami,saudara mara kami, dan seluruh keluarga kami,
daripada azab seksa kubur & azab sengsara neraka..
ameen..

Tuesday, June 9, 2015

Hebat

1.
Aku tak hebat.
Tapi aku menampakkan aku hebat.
Hingga orang lain pandang aku hebat.

25 May 2015 | 05:35pm

2.
Aku lihat
Dia
Dia
Dia
Hebat!!
Sangat hebat.
Aku?
Mula menunduk.
Hanya sekadar cuma rumput,
letaknya dibawahan kaki manusia.

08 Jun 2015 | 05:33pm

1 comment :